Kad je riječ o čokoladi, otpor je uzaludan.


10. tra 2012.

poširana jaja

sa špinatom i šunkom





Špinat sam "bacila" na maslinovo ulje, posolila, pa kratko dinstala dok nije uvenuo. Kad se malo prohladio,  odlila sam višak tekućine pa dodala još malo ulja i češnjaka. Stavila špinat na pijat pa na nj'  dodala  žlicu  ličke base... 


Jaja sam poširala u vrućoj vodi uz dodatak malo soli i žličice octa, tako što sam ga  razbila na mali pijatić pa ga lagano spustila u vruću vodu na nekoliko minuta da se bjelanjak zgruša. Voda ne smije kuhati, najbolje je teću staviti samo jednim dijelom na laganu vatru. Jaja kuhati jedno po jedno... Kad je jaje gotovo izvadila sam ga šupljikavom žlicom pa na kratko uronila u hladnu vodu i to je to...








Broj komentara: 11:

  1. ...savršeno mila...lagano i fino...za zdrav doručak...ili marendu...iako volim špinat, nekako bih se ipak za blitvu odlučila...ja sam "blitvin fan"...gdje god vele špinat, ja stavljam blitvu, to je već za zabrinuti se...:)))
    ...sve najbolje želim povodom Uskrsa, sa zakašnjenjem...nisam niti ja stigla svim dragim ljudima čestiti, ali nikad kasno nije za lijepe misli...:))
    ...lijep pozdrav ostavljam...:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Cesto su najjednostavnija jela najbolja; nije da je posirano jaje jednostavno skuhati - pokusala sam samo jednom i zakljucila da je to za one strpljivije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Koje krasne slike, perfektno skuhano jaje. Super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš prekrasan blog, super recepti i jako lijepe slike.

      Izbriši
  4. Those eggs look so delicious! We don't get deep orange yolks like that in our eggs here.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo za domaćicu ,svi komplimenti ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim poširana jaja, ali ih sama nikad nisam radila. Moram priznati i da prvi put vidim ovako lijepa. "nerasuta", glatkog bjeljanjka

    OdgovoriIzbriši


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...