Kad je riječ o čokoladi, otpor je uzaludan.


16. stu 2011.

arancini i marmelada od naranče

Za napraviti arancine treba nabaviti naranče za koje ste sigurni da su domaće i da nisu prskane razno raznim preparatima. Naranče iz dućana ne dolaze u obzir.
Evo i recepta od 2 kg naranči:

za arancine

 kora naranči , 0.80 kg šećera, 0,40 l vode, 3 kesice vanilin šećera.

 za marmeladu

oguljene naranče, 0,80 kg šećera, 3 vanilin šećera


arančini:

Naranče oguliti pa koru narezati na trakice širine oko 1cm. Korice staviti u lonac s hladnom vodom, pustiti da kuhaju 2-3minute pa ih procijediti  , postupak ponoviti 4 puta, ovo je jako bitno, na taj način će kore izgubiti gorčinu.
U lonac staviti šećer, vodu i vanilin šećer. Kad zakuha dodati korice pa pustiti da lagano kuhaju oko 50min ili dok ne iskuha voda a korice postanu staklaste i natopljene sirupom. Vaditi ih na tepsiju obloženu papirom za pečenje koji je  posut šećerom. Korice razdvojiti pa još posuti šećerom. Suše se 1-2 dana. 


marmelada

Oguljene naranče usitniti u mikseru pa kuhati uz dodatak šećera i vanilin šećera. Kuhati do željene gustoće uz češće miješanje i skidanje nastale pjenice. Ako želite da marmelada bude kremasta bez komadića možete je pred kraj kuhanja još izmiksati štapnim mikserom. 





Teglice i poklopce prokuhati pa u vruće lijevati još skroz vruću marmeladu.
Suhe arancine držati zatvorene u teglicama. Super su za grickanje a pogotovo ako ih još umočimo u rastopljenu čokoladu mmmmm... 


Lijep pozdrav...

Broj komentara: 8:

  1. Vidi, vidi, pa ti si prava kuharica i pol! Najbolje arancine sam jela arancine u Dubrovniku prije pet godina, da li radi ljepote grada i dubrovačke zime, ili trudnoće, ali bili su mi fenomenalni...pokušala sam ih poslije toga napraviti za neki Božić, ispali su gorki....Ovoga ću Božića iskušati tvoj recept, izgledaju na fotografiji njaaaamaaa. Pokušala sam raditi i marmeladu od naranči, no i ona je bila gorka. Kako to izbjeći, još mi otkrij i tu tajnu?

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja hvala ti na komentaru. Čim sam ga pročitala skužila sam da sam zaboravila napisati najvažniju stvar a to je što napraviti da ne budu gorki ni arančini ni marmelada...joj idem odma ispraviti..a što ćeš, godine draga moja stisle pa to ti je...evo žurin nadopisati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na divnim receptima...Imam narandzu u dvoristu ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne znam šta mi se više sviđa,arancini ili marmelada.Savršeno i jedno i drugo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Domaćica ,nema se šta reći!

    Žao mi je što u mom dvorištu nema narandža,hm!

    OdgovoriIzbriši
  6. I ovde te pratim iako ne komentarisem.Zakrce mi crevca kad god dodjem.Sve je tako mmmmmmm. Samo da te obavestima, da ti na drugi blog ne mogu uci, stalno mi se javlja obavestenje o opanosti.Proveri o cemu se radi, molim te, uskraceno mi je zadovoljstvo uzivanja u tvom kreativnom radu.Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  7. Divni recepti, jako volim arancine, a recept za marmeladu obavezno moram isprobati! Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  8. May the Joy and Peace of Christmas be with you now and throughout the new year.

    OdgovoriIzbriši


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...